Centro del Libro de Aragón > Publicaciones > Cantán L’Aragonés

Cantán L’Aragonés

Varios Autores

2023.

62 páginas.

21.5

x 29.5 cms.

Libro

Depósito legal: Z-656-2023

«El Gobierno de Aragón ha editado Cantán L’Aragonés, el primer libro de música lírica en aragonés con la colaboración del Trío Lakme, que componen Alba Mur, Enrique Lleida y Ana Gloria Corellano. La publicación recoge 11 partituras con letras de los autores ribagorzanos María José Girón, Juan Carlos Marco y Ana Tena y música de Enrique Lleida.

Ista publicazión replega un compendio de canzions cual novedat en a composizión radica en a utilizazión de testos en aragonés, que viene a replenarun espazio vaco en o mundo d´amosica clasica. Con zerteza, ista ye una d´as primeras edizionsen o chenero canzión que tiene en considerazión a luenga aragonesacomo meyo d´ esprisión. D´iste modo s´empondera y se potenzia l´elemneto emozional, que de por sí cauteriza a la mosica, en aquels que comparten dita luenga. Os testos utilizaus pertenixen a tres autors contemporanios de Ribagorza: Ana Tena, María José Girón, y Juan carlos Marco, toz els estusiastas en a utilizazión y difusión d´iste patrimonio chenuino.
O estilo mosical utilizau se nutre d´a tradizión clasica d´o lied, d´a canta franzesa y española, ye dezir, se trata d´una mosica que no tiene pretensions vanguardistas y que s´aborda dende un conzepto puramén hedonista».